Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Men nå, tredje gang (og siste), har jeg f**n meg fått bekkenløsning på venstre side... Jeg har egentlig kjent ulming lenge, men har bedrevet egenoverbevisningskampanje om at det "bare" er isjas, men i dag kjente jeg at det er på tide å krype til korset. Jeg er i tillegg relativt treningsnarkoman, så jeg kan se for meg at jeg kommer til å bli lite hyggelig å leve sammen med i de siste tre månedene hvis jeg ikke får trenet. Aaaarghhh, jeg blir så forbanna!!!
Birthen Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Høres kjent ut... Hadde ingen plager med de to frste, men denne gangen har jeg vært stiv og støl. Hadde et par behandlinger hos kiropraktor og de gjorde underverker. Nå er det noen uker siden jeg har vært der og begynner å kjenne litt igjen hvis jeg ikke er forsiktig. OG så jeg som er vant til et HØYT tempo i hverdagen.. SUKK!!! Men kiropraktor anbefales!
Leirha Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har samme type smerter som du nevner, men kiroprakor og fysioterapauten jeg har begynt å gå svært ofte hos er begge enige om at det ikke er bekkenløsning. MEN de er derimot uenige om hva det er. Kiropraktor mener det er liten låsning med betendelse i høyre hofte Fysio mener det er muskelen der som er for kort og at jeg må tøye den kraftig ut... LETT når magen er iveien Syns nå det har vært en del penger ut vinduet i det siste jeg da, disse to samarbeider, men er ikke enige, begge vil ha meg hos seg to ganger i uken, og føler ikke jeg blir bedre, men blir ikke verre heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå