Gå til innhold

DERE???

Helnøtt med spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på første skoledag i dag. Var kjempe gøy!! Skal gå en gang i uka (fult studie) Vil virkelig jobbe med dette ettersom jeg i tilegg må betale fulle 18000!!

Må jobbe masse med dette, og blir en del gruppe arbeid jobbing. Vi har to barn og jeg har jobb utenom. Er redd jeg ikke strekker til *lei seg*

Redd det blir for mye med kveldsjobb osv.

Men tenkte kanskje å søke på ett eldrehjem og jobbe litt helligdager og nattevakter eller ellers når jeg kan (ekstrhjelp stilling, med kanskje en fast dag i uka) Hva tenker dere om dette? Tror dere det er en bedre løsning?

Har nettopp fått ny jobb, og er kjempe fornøyd med jobben. Meen er mye kveldsjobbing og opp til 4 dager i uka. Fåreløpig bare deltid men 50% ansettelse etter jul. Så føler ikke jeg kan komme å si nå at det er for mye. USJ:( Hva gjør jeg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt studie er det?

Først og fremst, skal du gå på skole må du satse på skolen!

Er du sammen med barnefaren? Jeg går ut ifra det nå:

Skolearbeid gjør du etter at barna har lagt seg om kvelden, de trenger deg de timene de ser deg mellom barnehage og leggetid.

Skole fremfor jobb, du må ikke slite deg sånn ut at du ikke orker skolen, for hva er vitsen da???

Å få verdens beste karakterer er ikke viktigst, men å stå og få gode karaktere!

JEg snakker av erfaring, gikk 1 år fullt studie ifjor (hver dag), jobbet helger og xtravakter på bolig.

Det var hardt, men det gikk.

Lykke til!!!

Dette klarer du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...