☆Anonymia☆ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hun er borte på msn da...men hun bruker å titte innom her....
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hun gjør det ja:) Du husker ikke tilfeldig hva eldste sønnen hennes heter og når Tobias ble født?
☆Anonymia☆ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 eldste sønnen heter markus og tobben er 7 mnd idag
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Oki:) Skjønner jeg traff på ei jente i dag med to sønner, han ene het Tobias og er 7 mnd i dag, men den eldste het Aleksander tror jeg, men ellers så tenkte jeg på henne nemlig:)
Circe Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Nå leste jeg jo ikke alt med en gang Herreguuuud så sprøtt... Det er meg vettu. Tobias Aleksander heter han som var så redd datteren din Markus heter han største Nei, så moro... hehe...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2007 Det var deg ja:D Så kuuult:D Jeg kom til plutselig å tenke på deg av en eller annen merkelig grunn iste skjønner du:) Jeg vet ikke hvordan det skjedde, men så moro:)
Circe Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, virkelig moro Markus endte opp med brudd i nesa da :-(
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2007 stakkars! Ikke rart han gråt:( Men må ha høy smerteterskel, for han stoppet jo raskt med gråten!
Circe Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Han ville ikke hjem.. hehe.. Tøff, liten gutt se. Datteren din er jo bare helskjønn. Må bare unnskylde Tobiasen da. Han var nok ikke helt på flørteren i dag. hehe. Og så var han jo sååå trøtt.. hehe
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk:) Hun er ei morsom lita prinsesse:) Og barna dine har jo begge de vakreste øyne:) De laaaange mørke vippene! He,he var nok de hun fallt for;)Så Markus er en tøffing ja, det kan jeg skjønne at han ikke ville hjem;) Du må hilse samboeren din da;)
Circe Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 Fortalte han om det nå. Han syns jo det var skikkelig moro. Vi får treffes der en annen gang også Men har du noe msn eller facebook????? Du er jo ikke ofte på dib. Ikke jeg heller egentlig. Ble tipset om tråden nemlig
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2007 msn:) [email protected]:)legg meg til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå