Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jenta mi fikk 3mnd vaksinen idag.. Og hun har hylskreke i åver 3 timer i strekk nå.. er så vitt hun puster imellom... men nå sover hun litt..er vel utslitt.. men våkner hele tiden og sutrer.. huff..blir vell en tung natt d hær!! Fler??
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Sovingen og sutringen høres kjent ut (vår fikk på mandag...), men han skrek (vrælte) bare 10-15 min før han var utslitt.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 frøkna vår fikk høy feber og sutret hele kvelden og dagen etter. Men fikk en stikkpille og da roet hun seg ned. Hadde heldigvis mamma her så vi var to som gikk med henne og kjæresten min kom å tok over når vi var utslitte MEN for å si det. Hun sov hele natten som normalt.... så jeg krysser fingrene for deg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Uff...ja jeg håper jeg for sove i natt iværtfall.. Er helt alene med henne siden pappan er på jåbb i nordsjøen!! Hun har ikke feber.. men kan hun få en stikkpille alikavell? Da må jeg isåfall dra å kjøpe i morgen viss hun ikke blir bedre!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 det var sånn reaksjon her også etter 3 mnd vaksinen. For å trøste deg så foreløp natten som normalt her. Hun var helt utslitt og sov godt med de vanlige matpausene. på 5 mnd fikk hun ikke denne skrikinga med da fikk hun feber og var helt utslått av det i 2-3 dager. gi en stikkpille hvis det ikke gir seg. Kan nok være vondt stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå