superk Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har vondt nedover fra nederst på ryggen, nedover rumpa og til kneet bak på det venstre beinet. Skikkelig vondt i dag. kjent det egentlig i fler mnd, men nå er det uutholdelig. JM nevnte noe om isjasnerver i klem, men så har jeg også hørt at om det er det, så ville jeg ha kjent det på utsida av beinet, ikke ha strålinger nedover bak.. Ser det er et innlegg med noe lignende her også. Kan det være bekkenløsning eller kjenner jeg det da helt andre steder når det er det. Er førstegangs...
Athene75 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har det samme, men i høyre foten. Har ilinger, men mest konstant press nedover på baksiden av foten. Blir verre ved bevegelser. Har hatt dette siden uke 15, er nå 21+2. Jeg har hele tiden trodd at det har vært isjiasnerven som har vært i klem. Var til lege for en uke siden, og han kalte det bekkenproblemer, da det har sitt utspring helt nede i ryggen.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har akkurat innsett at min isjas, ikke er isjas allikevel, men bekkenløsning, og jeg har akkurat de samme symptomene som det du har og har hatt dem en god stund. Først i dag ble det skikkelig, ordentlig vondt, så det blir bare åle seg til nærmeste fysioterapeut, tror jeg...!
superk Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar. skal til jm på fredag og lege pga ryggen på onsdag. får høre med de. akkurat sånn som jeg har hatt i dag, klarer jeg ikke arbeide med. jobber som lærer på småskoletrinnet og det er faktisk både hektisk og krevende. håper litt fysioterapi hjelper da. vil liksom ikke sykmelde meg heller.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 velkommen i klubben for bekkenløsningsplager..uff det er så vondt. Men det kan i tillegg eller også være isjiasnerven også, den kan fort komme i klem i denne prosessen, så ikke utelukk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå