Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Idag har jeg ligget på soffaen med litt menssmerter mesteparten av dagen og nå ikveld kjente jeg at det luktet mensen av urinen min også.... Noen son har opplevd dette og kan gi meg et svar? Er kommet i overkant av uke 39.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 har hatt noe av det samme i dag ruslet litt i byen i dag, og har hatt litt sånn mens-smerter innimellom + litt stikkinger og "hugg" har også vært litt "øm" i bekkenet på en måte (kjenner det godt når jeg reiser/setter meg) når jeg kom hjem fra byen så jeg at jeg har hatt litt mørkere utflod enn vanlig (pleier å være hvit/grå ganske tynn) som luktet litt sånn mens-aktig... (sorry for detaljer).. uke 40 i morra forresten.. regner med det bare er modning, og at det nærmer seg fødsel! skal forresten til jm i morgen, kan spørre da.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Ja det høres mistenksomt likt ut. Godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Hadde vært flott om du kunne fortelle meg imorgen hva jm din sier om dette. Vi får håpe vi ikke er så langt unna en fødtsel begge to.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 jm sa at alle menssmerter så sent er helt ok/bra /vanlig. det med min mørke(re) utflod var kanskje rester etter slimproppen. så det er nok bare kroppen som gjør seg klar til det store som skal skje!! vi får ta i mot alle "små-smerter" med glede og tenke på at det er modning, og at det nærmer seg den store finalen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå