kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner han ikke at jeg VIL HA sjokoladekaka mens den fortsatt er varm,??? Hvordan kan han være Så egoistisk?? Herlighet"! he he he
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 He he he he, ja virkelig:) kanskje anonym skulle hatt litt sjokoladekake selv:)
stinesupersøt_24 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 hehe...skjønner jeg godt.jeg lager det innimellom og er han ikke her når den er ferdig og jeg har sAGT FRA..DA SPISER JEG VARM KAKE ALLENE:) ska det være så ska det være...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, hvem vil vel ikke det? Jeg har rester av en kald kake som står i kjøleskapet.. Hmm.. det får duge Kos deg med kaka!
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 stinesupersøt_24: ha ha ha, ja sånn blir det her fremover også tror jeg. Nå kom de heldigvis hjem da, og kaka er fortsatt litt varm. MMMMM
Labambie Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Fy å det frista med kake! Greit om jeg kommer å tar en bit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå