Gå til innhold

perfekt gave til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er i skuddet for 3 år gamle gutter for tiden? Hva er gode leker i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en 3 år gammel gutt her som kan komme med tips? Skal i bursdag til helgen:)

Skrevet

har ikke noen treåring, men kjenner ett par på 2 1/2 og de elsker brio-tog!!

Skrevet

duplo er veldig populært her....., og traktorer i alle str og fasonger selvfølgelig, men det MÅ være med henger..

Skrevet

alt som har motor, hehe, biler, busser, tog, motorsykler er gjengangere her i huset.....og den store helten spiderman

Skrevet

Takk for svar, tenkte på Duplo siden min 2-åring liker det så godt, men visste ikke om det ble for barnslig for en på 3.

Men nå har jeg ihvertfall noen gode tips:) Kom gjerne med flere!

Skrevet

Min gutt blir tre om under to uker.. hjelpes.. Vel, han er hekta på puslespill, små biler, smålego (duplo ut her i gården.) alt som har med spiderman, sabeltann og filmen biler å gjøre er klare favoritter..

Skrevet

Vanlig Lego er populært her !

Puslespill ...

Skrevet

Duplo :-)

Skrevet

Her går det i vanlig smålego, alt som har hjul og motor pluss verktøy av ulike typer. For å være litt snill med foreldrene anbefales ikke ordentlig verktøy, kun de av plast;o)

Skrevet

min venninnes 3-åring digger cars-ting, gråtass-greier, kaptein sabeltann og en eller annen liten figur som bor iett tårn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...