Heb+2 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen som har fremkalt bilder hos FotoKnudsen på nett? Jeg gjorde det i en av butikkene en gang og det syntes jeg ikke ble bra. Veldig blasse farger og dårlig kvalitet. (Fremkate de på nytt hos FotoPhono og da ble de kjempebra, så det var fremkallingen og ikke bildene). Tenkte kanksje jeg skulle prøve igjen, det er jo ganske billig.
En_av_hver Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har alltid brukt de jeg......har ikke reagert på at det har vært dårlig kvalitet.......ikke tenkt over det heller he, he. Så da er det nok ganske bra:-))
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har alltid brukt de selv. Ikke tenkt noe på kvaliteten jeg heller egentlig.... Har vel egentlig vært ganske fornøyd..
Heb+2 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Det kan jo ha vært utstyret på Oslo City som ikke var va det beste. jeg får gi dem en sjanse til, behøver jo ikke ebstille så mange bilder første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå