TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 mens vi venter.... tenkte jeg skulle lage en tråd med linker til fine /spesielle/ tøffe barneklær m.m. nappyhead.co.uk luckylildevil.com rockmybaby.com muffeladen.no koolkidz.no krabaten.no noestebarn.no barnashage.no sprell.no loevebarna.no cottonchild.no barnetrend.no koolkidz.no babydesign.no lage t-skjorter m.m selv: spreadshirt.net/no cafepress.com flere som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 dytter litt på denne jeg masse bra her!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 ingen som har flere sider til meg?
Piami :) Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 www.tinyzone.dk - masse søøøøte innetøfler og andre ting:)
Lille Bo Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for masse gode linker : ) Har selv bestilt endel fra houseofkids.dk. Syns de er så flinke med litt mer livlige farger i Danmark!
Niem og Patrick Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 www.minime.no Har butikken rett borti gata her i Haugesund, og det er så mye nydelig der!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hei, denne er vel kanskje mest for oss pappaer.. Jeg jobber innen IT og synes denne siden er KUUL: http://www.thinkgeek.com/tshirts/kids/ Har selv tenkt å kjøpe et par av de :-P kris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå