Mulle :) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Julegaver =) Til pappa og til niesen min =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ohhh, hva kjøpte du da?? )
Mulle :) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Kjøpte 2 gensre til pappa.. En puma genser og en adidas genser.. Var det han ønsket seg og da får han det =) Til niesen min kan jeg ikke si her.. Men om du vil vite det kan jeg sende deg en pm =)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Var ferdig med alle gavene i juni jeg;) Vi har så mange å kjøpe til at jeg pleier å handle på salg rett over nyttår - så pakker jeg gavene inn, fører opp på en liste hvem som får hva, og lagrer de i kjelleren;) Nå ha jeg bare mannen min og barna våre igjenn å kjøpe til!
Mulle :) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 OMG du er jo fritflink.. Jeg er vant til å handle alle gavene i siste uken =( derfor var jeg stolt no =)
EnUndreneMor Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 sendmeg en pm og hva du kjøpte til niesen din:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå