Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 bestilte den nye bilen i dag og det ble bmw x5 til en kostnad av 1,3.. audi ble for stor for lille meg og kjøre,men nå gleder jeg meg virkelig til vi får den bilen..juhuu!! tine
Ikkelektuell Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Skravle er den veien, retning nord og ned.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hvilken Audi prøvde du da a? Q7?? Den ble vel for dyr den da eller, så bruker du str som unnskyldning??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 ja det var Q7 vi prøvde.og det er lite forskell i prisen på de to(bmw x5 m pakke 08 model)..men kjøre messig får vi mye mer igjen av bmw enn av Q7. men jeg ville heller ha fronten til Q7 enn til bmw sin...bare digger den fronten men igjen fikk vi mer igjen av bmw som en familie bil enn av Q7.. så det så!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jada, du har fulle ræven i gjeld Anonym. Couldn't care less. Bilfreaka jenter er lesber.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor var det nødvendig å nevne bilprisen oppi dette? Trodde hele "dilemmaet" var hvilken bil dere skulle velge,ikke prisen? Typisk av noen som egentlig ikke har god råd,men ønsker å gi intrykk av at de har det! *sukk*
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, enig med deg over. Flaut. Råneberte!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal kjøpe meg en godt brukt caravelle til 250 000:-)) Har en 10 år gammel en nå og elsker de bilene,men er ikke lesbe:-)) er bare 160 høy også.... men slettes ikke for liten for bilen...
Geir34 Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Herregud har dere dårlig råd heller? siden dere må velge og q7 er bilen dere egentlig vil ha!!!! syns også det er ganske lesbete å diskutere bil her inne hvor helt andre ting burde ha fokus!!!!! som barn f.eks...............
Ikkelektuell Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Vil det si at du er homsete, som oppholder deg her?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 ingen å krangle med i kveld jeab? *humre*
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 hehe..når ble bil lesbete??...og det ville vert ekstremt kjedelig hvis alle innleggene her handlet om barn.. ...og GEIR...landa i feil tre el?? hi
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 SJÆRP DOKKER, ALL SAMMEN. OPPFØR DOKKER. BAAAAARNSLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg oversetter.. *SKJERP DERE,ALLE SAMMEN. OPPFØR DERE. BAAAAARNSLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!" ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå