Gå til innhold

forts..av hvilken bil er best??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte den nye bilen i dag og det ble bmw x5 til en kostnad av 1,3..

audi ble for stor for lille meg og kjøre,men nå gleder jeg meg virkelig til vi får den bilen..juhuu!!

 

 

tine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravle er den veien, retning nord og ned.

Skrevet

pludring er ikke velkommen her.

Skrevet

Hvilken Audi prøvde du da a? Q7??

Den ble vel for dyr den da eller, så bruker du str som unnskyldning??

Skrevet

ja det var Q7 vi prøvde.og det er lite forskell i prisen på de to(bmw x5 m pakke 08 model)..men kjøre messig får vi mye mer igjen av bmw enn av Q7.

men jeg ville heller ha fronten til Q7 enn til bmw sin...bare digger den fronten :)

men igjen fikk vi mer igjen av bmw som en familie bil enn av Q7..

 

så det så!!!

Skrevet

Jada, du har fulle ræven i gjeld Anonym. Couldn't care less.

 

Bilfreaka jenter er lesber.

 

 

Skrevet

Hvorfor var det nødvendig å nevne bilprisen oppi dette? Trodde hele "dilemmaet" var hvilken bil dere skulle velge,ikke prisen? Typisk av noen som egentlig ikke har god råd,men ønsker å gi intrykk av at de har det! *sukk*

Skrevet

Hehe, enig med deg over.

 

Flaut.

 

Råneberte!

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en godt brukt caravelle til 250 000:-))

Har en 10 år gammel en nå og elsker de bilene,men er ikke lesbe:-)) er bare 160 høy også.... men slettes ikke for liten for bilen...

Skrevet

Herregud har dere dårlig råd heller? siden dere må velge og q7 er bilen dere egentlig vil ha!!!! syns også det er ganske lesbete å diskutere bil her inne hvor helt andre ting burde ha fokus!!!!! som barn f.eks...............

Skrevet

Vil det si at du er homsete, som oppholder deg her?

Skrevet

ingen å krangle med i kveld jeab? *humre*

Skrevet

hehe..når ble bil lesbete??...og det ville vert ekstremt kjedelig hvis alle innleggene her handlet om barn..

 

...og GEIR...landa i feil tre el??

 

 

 

hi

Skrevet

SJÆRP DOKKER, ALL SAMMEN. OPPFØR DOKKER.

BAAAAARNSLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg oversetter.. *SKJERP DERE,ALLE SAMMEN. OPPFØR DERE.

BAAAAARNSLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!"

 

:),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...