bebisen Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Skal kjøpe disse til jenta vår. Er litt i tvil om jeg skal kjøpe str. 7 eller 8. Hun er ikke to år enda, derfor blir for store vintersko fort litt tunge å gå med. Trenger derfor svar fra dere som allerede har slike sko. - Den uttagbare ullfilt-tøflen som er i skoen, krymper den når den blir fuktig eller utvider den seg etter bruk?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Min gutt er 22 mnd. Vi kjøpte str fem da han bruker str 20 i vanlige norske sko. Den filten har jeg ikke merket at har forandret seg i det hele tatt:)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jenta mi er 15mnd og str.20 begynte og bli litt knapt, var veldig usikker på str. så slo til med str. 6 i kamik tror det er 23. trodde de skulle bli veldig store, men hun greier fint og gå med de. Litt kjedelig om de ble for små før vinteren er over også...
bebisen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar begge to - ble litt klokere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå