Twintipp og himmelblå Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Får ikke sjekket txt-tv, mannen er opptatt med noe der:o( Noen som vet?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= nei
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Åhhh, aaarghh, he he... Takk for svar:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hehehe *dæmmit, der var den kvelden ødelagt* ? Hihi;) Frem med broderiene nå ja;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ha ha, ja:D Ikke for det, jeg har alltids noe skolearbeid å henge fingrene i..*mumle*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Ho ho ho! Ja det kan æ tænk mæ! Men farsken a! Kom med kjøkkentegninger snart a! Herrejemini. Og hva med msn? Er det boikotting på gang? Ja,nå er jeg så sint så sint! Hihihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå