Athene75 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har den siste tiden (dvs fra uke 15) hatt problemer med høyre foten. Det presser på nedover den og den kjennes vissen og har mindre kraft enn vanlig. Vondt i ett punkt i rumpeballen og nedover foten. Vondt både når jeg går og når jeg sitter. Og av og til også vondt når jeg ligger. De siste dagene har det imidlertid også blitt vondt helt nede i ryggen og videre utover i høyre foten. Nå kjennes det ut som hele underlivet løsner og ramler ned. Kjennes likedan ut om jeg sitter eller om jeg går. Føler meg svak helt nede i ryggen og i rumpa......men følelsen av at alt der nede løsner er verst. Er 21+2. Fikk konstantert at plagene skyldes bekkenproblemer for rundt en uke siden, men ikke akkurat bekkenløsning. Nå lurer jeg imidlertid på om det kan være bekkenløsning jeg er i ferd med å få siden jeg har fått mer smerter og også litt annerledes smerter enn jeg har hatt. Noen med liknende erfaringer?
VerdensLykkeligste Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 jeg har følt akkurat det samme. begynt å få sånn vondt for en uke siden. er 17+3 i dag. vet ikke om det er begynnende bekkenløsning. håper ikke det>!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har akkurat den samme følelsen som du beskriver med vondt i rompa og nedover i beinet, samt et underliv som ikke henger sammen lenger....Etter det jeg forstår så kan dette være starten på noe så hyggelig som en bekkenløsning. Jeg tenkte jeg skulle snakke med legen min om dette neste uke få å høre om det var noe spesielt jeg skulle gjøre eller ikke gjøre. Jeg er 24 uker på vei med min andre og hadde noe av det samme ved første graviditet, men da var jeg kommet mye lenger på vei.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 jeg fikk så innmarri ondt i øvre del av ene rompeballen natt til i går...fikk ikke sove av det....og jeg har hatt litt vondt somme dager i nederste del av ryggen....er plaget av oppkast og kvalme vil ikke ha dette også er 20 uker idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå