Gå til innhold

bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på kontorstolen i dag , å mista et ark i gulvet. Skulle plukke det opp , å bøyde meg kjapt ned og fikk det Stikket i hele magen! Forferdelig vondt!!

Gikk over med engang , men kjente litt til det etterpå ..Men ikke vondt , bare kjente noe hadde skjedd..

Kjenner lite bevegelse , men har kjent bevegelse etter det.

Skal jeg kontakte føden for Nte gang , eller?

Ingen blødning , etc...

-skeptisk-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ta d helt m ro. Tenk så mye du dytter og beveger på når du snur og vender på deg. Hvis du er langt på vei tar jo den lille mye plass også nå... Men er du usikker hadde jg bare tatt en tlf. til jordmor/fastlegen din imorgen for å avverge bekymringen din.

Lykke til :-)

Skrevet

tror du kan slappe helt av! Som regel får du vondt lenge før det affekterer babyen. Hvis du ikke kjenner så mye liv kan du jo dulte litt i magen å se om du får noe respons, hvis du forsatt er bekymret kan du jo ringe jordmora di i morgen, tror ikke jeg ville kasta meg over tlf til føden..

Skrevet

Ja.....

Men jeg har jent mindre liv siste 10 dagene.. Ingen spark. Bare bobbling.. Jeg kjenner liv , men ikke spark!

Jeg er jo snart 30 uker på vei!!

kanskje det som fortviler meg mest, at jeg kjenner så lite fra den lille.. Bekymrer meg rett og slett!

Skrevet

Jeg skjønner dg veldig godt...Er du veldig bekymret syns jeg du skal ta en tlf til føden eller til en som du stoler på og får svar som kan berolige deg. Jg hadde ikke gått over lang tid og lurt. Man skal ikke gå rundt å være bekymret...det kan stresse din lille prins/prinsesse også og det er ikke det beste for hverken baby eller dg.

Det er absolutt bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Kjenner man lite kan man bli kalt inn for en liten kontroll på sykehuset du har fødeplass på.

Gjør alt for å vite at alt er bra med din lille og ta godt vare på deg selv.

Det er mine beste råd... :)

Skrevet

Hei. Har du prøvd å drikke noe kaldt, søtt eller spist noe søtt?

Kan jo hende at babyen ligger med beina innover i magen din. Da kjenner du ikke så mye som hvis han ligger andre veien.. Men ring du, bedre en gang for mye enn en for lite..

Skrevet

Heidu, dette høyrest ganske ufarlig ut. Husk at musklane dine strekker seg, og ein brå bevegelse gjer at dei responderer.

Babyen kan ha ei litt rolig periode, og kan ligge slik til at sparka er svakare. Det viktigaste er at du kjenner LIV. Er du usikker, drikk noko kaldt/et noko søtt og legg deg ned.

Men: er du veldig redd og usikker - så ring føden. Betre hundre gangar for mange enn ei for lite!

Skrevet

Da har jeg spist sjokolade, og drikket iskaldt vann.. Skjer fremdeles ikke noe... Hvor lenge skal jeg vente før jeg får respons?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...