Linchen Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Får inntrykk på en del av innleggene at mange gir to. Det er derimot sjelden her i gården...
Ebbalille Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gav alltid bare en før når jenta mi var mindre, nå er hun 6 måneder og må ha to pupper i hvert måltid for å bli mett!
Linchen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tassen er 4,5 mnd nå, så da har jeg visst en del amming i vente fortsatt, he he. Foreløpig er han mett og glad, men lang og slank.
MathildeC Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Foer gav jeg alltid en, men hun virket misfornoyd. Det ble bedre da jeg begynte aa gi to da hun var rundt 6 uker. Gir nesten alltid to naa, bortsett fra om natten naar hun gjerne sovner etter en.. Vet ikke om jeg har lite melk eller hva, men det er i hvert fall ikke nok med en pupp!
Linchen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Da er det jo fint at du har to å ta av !) Her går det fortsatt med pakkevis med ammeinnlegg, så jeg har nok mye i hver pupp... Og han har fått bollekinn!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Sjeldent med to her også, og lenge siden sist. Handte jeg gav av begge da han var 0-2 mnd, etter det har det nesten aldri skjedd, han er 4,5 mnd nå :-) Var sånn med de andre to også. Gir fra et om gangen så bytter jeg til andre neste gang osv.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 en om formiddagen og to utover dagen og kvelden. Må ha det, bare må ha det..........
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Gir èn om gangen, har alltid gjort det, og gjør det fortsatt-hun er nå litt over 6 mnd (og veier 9 kg, så har nok fløte i puppene). Men nå spiser hun 2 grøtmåltider pr dag, og har så vidt begynt med middag også. Så da trenger hun ikke sååå mye melk lenger. Hender hun tar begge på kvelden før hun legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå