Gå til innhold

Tur til Gran Canaria i 1.tr.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har reist på tur til varmen i 1.tr.? (Eller skal man liksom vente til 2.tr.?)

Gikk det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Hellas da jeg var 8-9 uker på vei. Har reist både i 1, 2, og 3. tri jeg... Glad i å reise ja... Det er jo ingen grunn for at ikke det skal gå bra. Bare pass på regelen; kok det, stek det eller dropp det... Ikke spise rått kjøtt, sørge for at frukt og salater etc er godt vasket. Jeg passer på å gå på estauranter hvor det er stor omsetning. Men det gjør jeg uavhengig av om jeg er gravid eller ikke. God tur.

Skrevet

Jeg reiser ikke til syden gravid igjen!! Bare et forbannet pes synes jeg. Med hensyn til mat og at jeg ikke måtte bli for varm. MEN nå er jo jeg av den forsiktige typen da, som ikke tar noen sjanser;o)

Skrevet

Det går nok veldig fint.

Jeg personlig reiser til Jamaica i 2. tr... litt lang flytur da, men.. Og mange prater om denne blodproppen...

Men er det mange som reiser langt når de er gravide.

Skrevet

Jeg var veldig varmesensitiv i første trimester, og orka ikke å sitte ute i sola i Bergen en gang, i mai/juni. Så syden hadde vært en utrolig dårlig ide for mitt vedkommede. I tillegg var jeg kvalm, trøtt og slapp, og veldig luktsensitiv. Ville mye heller reist i 2.trimester, ideelt sett etter uke 16, før uke 22 (da begynte jeg å få kynnere, men det er nok ikke vanlig å bli så sterkt plaget så tidlig).

For andre går det nok fint.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg dro til Houston Texas i uke 11-13. 14 timers flytur gikk bra, og varmen var heller ikke noe problem. Passet bare på å sitte i skyggen og bade oftere enn jeg ville gjort ellers :)

Skrevet

Nå er det vel ikke akkurat tropevarme på kanariøyene på denne tiden heller da, så varmen er vel ikke noe problem dkulle man tro. Ellers får man vel søke ly under en parasoll om det skulle bli for hot.

Skrevet

Jeg var på Madeira i uke 11-12. Det gikk helt fint - passe temp, passe lang flytur, helt OK greit å tilpasse maten :)

Skrevet

jeg dro til bulgaria når jeg var 6 uker..Det gikk bra, men ikke helt heldig. Nå er det begynt å bli kjøligere da så det skal gå greit, men når jeg var i bulgaria så var det over 40 grader i skyggen så den andre uken måtte jeg sitte på hotellrommet med aircondition på fullt!! Men drar du til Gran Canaria nå så er det neppe over 40grader, så jeg tror det skulle gått greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...