Gå til innhold

Har dere sendt inn foreldrepengeskjema


knærten71

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle være tidlig ute siden de har lang behandlingstid men tror du ikke de igjen har forandret skjema-fra i fjor??!!:::

Hvilke vedlegg skal ligge ved selve foreldrepengeskjemaet? Arbeidsgiverskjemaet sendes senere. Hvor viktig er det at man fyller ut ferie og lønn for far. Det er jo lenge til han skal ut og da har det jo være lønnsøkninger, forhandlinger osv.aner jo ikke ferien til neste høst.

Har prøvd å få NAV i tale men............ ikke noe svar.

Noen som har vært i gjennom dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke sendt inn enda, men holder på å fylle det ut. Skal ta ut ferie den mnd jeg får feriepenger, dermed fyller jeg det ut nå. Ang opplysninger om fars inntekt, så vet jeg ikke om det er slik at du MÅ fylle det ut nå... Vedlegg som skal være med er kopi av lønnsslipp og terminbekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk for svar. Har to tette og fylte derfor skjemaet i fjor og men da skulle man ikke oppgi månedsinntekt for far og ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På NAV sine nettsider står det at man kan komme tilbake til det med ferie og datoer for far. Jeg sendte inn i dag, og la ved lønnslipp til både meg og pappan. Vet ikke om man måtte, men tenkte det sikkert var greit. Jeg skrev bare en kommentar om at jeg kom tilbake til ferie og pappaperm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ikke fylt ut noe skjema enda- ikke tenkt på det en gang. Når fødte du forrige gang? Jeg har en jente som er født i august 2006 og har nå termin 8 februar 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk i september og har i begynnelsen av feb her. Ganske likt. Er tidig ute pga saksbehandlingskø og det faktum at de kastet bort papirene mine ett par ganger sist. Måtte stå på for å få pengene. Orker ikke dette denne gang.

Skal du ha søskenvogn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed av jordmor at Nav ikke vil ha noe søknad før etter uke 26 eller noe sånt, så vi skal gå igjennom papirene på neste kontroll.

Da er jeg vel i uke 27 tror jeg.

 

Så fint at en kan komme tilbake til pappaperm! Gjelder det hvis pappa skal ha flere måneder også? Vi skal dele nemlig, 7 mnd til meg og 5 til pappa. Lurte på å jobbe 50% den siste måneden slik at overgangen ikke blir så stor... men da blir det vel sånn gradert uttak da?

Uff, så mye styr med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Nav i går og dem sa at jeg ikke trengte å sende inn før i januar. Syntes nå det var litt seint jeg da, siden jeg går ut i permisjon første uka i januar! så jeg sender det inn i Desember for å være sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...