AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Nå gjør jeg et eksperiment med lillesnuppa mi. Hun har sovet veldig lite i dag og blei veldig trøtt nå, så har lagt henne for natten enda hun til vanlig blir lagt kl. 21.. Når jeg tenker meg om er hun stort sett ganske trøtt i sjutida hver kveld, men har liksom ikke tenkt på å legge henne for natta da.. Når legger dere deres 3 mnds babyer? Og hvor lenge sover de da?
MathildeC Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Vaar jente, fodt 14 juli, blir ogsaa troett i 18-19 tida,saa vi har saa smaatt begynt med aa legge henne for natten paa denne tiden (pappaen bader naa, jeg skal opp og puppe om kort tid :-) ). Tror det er en grei tid aa legge henne paa. Hun sover (avbrutt av amminger da, ca hver 3-4 time) saann cirka til 6, jeg kan klare aa droye den til 7,-8 hvis jeg har flaks.. Men er litt daarlig sovn for oss begge da, den siste tiden..
Linchen Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Gullklumpen min blir lagt rundt 19. han er nå drøye 4 mnd, men det har vi gjort en mnd eller 2 allerede. Ofte sover han da til 2, får pupp, sover til 5 får pupp og sover til 6-7 og står opp.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar.. Ser ut som om dette eksperimentet går litt dårlig..hehe.Plutselig ikke så trøtt lenger nå, nei.. Men, men kan jo hende hun sovner etterhvert..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hun sovnet ja og sover som en stein nå. hurra! Krysser fingerene for at dette går bra!
ramløsa- nok en gang Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Han har lagt seg mellom sju og åtte en mnd, det går veldig fint, men må fortsatt mange ganger opp om natten som regel..
heldigec Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg opplevde faktisk at datteren min plutselig sov natten igjennom da jeg la henne tidligere! Ikke helt logisk, men det er rett og slett fordi at ovetrøtte barn sover dårligere. Absolutt verdt et forsøk! Blir spennende å se når hun våkner nå da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå