tertilus Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Forelsket meg helt i denne i butikken i dag. Noen som har erfaringer, positive som negative?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk inne på barnevognsdebatten - der står det ganske mye om Bugaboo'n!! )
Mininni Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Har kjøpt den selv,har en svigerinne og flere venninner som har den, og det er bare skryt å høre fra ende til annen
tertilus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Lønner det seg å bestille den via nettet? Hvor eventuelt?
Mininni Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tror det lønner seg å bestille den på nettet fra utlandet, da barnevogner er mye billigere i Nederland/Tyskland. Men jeg vet ikke hvordan dette gjøres - vi fikk et familiemedlem til å kjøpe den til oss da vedkommende skulle på en snartur ned dit, da slipper man selvsagt frakt og allting. Men vet om noen som har bestilt den fra Nederland, så det er altså mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå