Gå til innhold

Enda mere temping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sikkert er det forresten å teste i munnen? Har testet to dager positivt med EL-test, men synes ikke å se noe mønster i temp-målingen. Noen som har like erfaringer og som har vært gravide? eller noen som vet noe om dette? Leste at det kunne være tegn på at man faktisk IKKE har EL...æsj....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye om den tempekurven fra dag til dag. Er visst helheten som er viktig..

Anbefaler deg å kikke her: www.pernille.info

Lykke til!

Skrevet

Hvor mange dager har du tempet? Om du har teste positivt på el.-test i to dager har du kanskje hatt el enda? Da har man jo ikke noe mønster i tempene. Det er etter el at tempen stiger.

Skrevet

Jeg har testet bare litt nå og da og hvis EL var dagen etter siste positiv test, så har jeg jo lest at tempen skal stige... det har den liksom ikke gjort da, så nå tenker jeg bare at kanskje jeg ikke har hatt El... øh! Skal ikke tempen stige ganske mye også da. Har variert fra 36.5, 36.6, 36.4 etc. (rundt de tempene)

Skrevet

Det kan høres ut som om du ikke har hatt el da ja. Men litt få temper å vurdere ut ifra kanskje.

Her er mine temper de siste mnd, hvis du har lyst til å se: http://www.fertilityfriend.com/home/1a39a1. Jeg hadde el på mandag (100 prosent sikker, ut fra el.-slim og ømme brystvorter dagen etter).

Skrevet

Hm... det var interessant. For på lørdag (to dager etter siste positive EL-test) og litt søndag hadde jeg også veldig ømme brystvorter. Er dette symptom på at jeg kan ha hatt EL eller vil dette symptomet komme uansett om egget ikke slippes? Men har ikke sett noe til det berømte EL-slimet da...

Skrevet

Ømme og såre brystvorter er et tegn på at man har hatt el ja. Det kommer av at kroppen produserer progesteron, det er ofte et graviditetstegn også, bare at det kan være enda ømmere når man er blitt gravid. Det er jo de samme hormonene i starten av en graviditet som etter el i en syklus man ikke blir gravid.

Veldig forskjellig dette med el-slim også, er vel ikke alle som har det?

Skrevet

Takk for gode svar. Hvor mange PP'er har du hatt? 7, som nicket ditt tilsier? LYkke til ialleafall. Jeg er i 2. pp

Skrevet

Jepp, 7 pp. Hadde jo håpet at vi skulle ha hatt litt mer flaks og klart det innen et halvår, men den gang ei. Kanskje denne mnd?

Takk for lykkeønskningene, håper det blir stor suksess og jubel i heimen for deg også veldig snart!

Skrevet

Forresten så kan det være at et termometer med to digitaler kan gi mer nøyaktige tempmålinger... (jeg kjøpte mitt på nettet hvis du skulle være interessert i å vite det, babyornot.dk).

Så at tempene du nevnte hadde bare en digital, så tenkte kanskje du hadde et termometer med bare en også.

Skrevet

Stemmer :) takker for tips, som jeg tar med meg inn i en evt. 3 pp.

Skrevet

Men det blir jo ikke nødvendig, for du skal jo ikke inn i en 3. pp!!!!!! Og jeg skal ikke inn i 8.

Fingers crossed...

Skrevet

Hehe, stemmer det ja :):) Har vært gjennom en PP med MASSE symptomer og denne INGEN, så jeg ler om det skjer nå. Du har vel hatt mange symptomer du også i løpet av dine 7 pp'er? Latterlig at man kan BLI sååå innbildt svanger gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...