--arkin-- Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 jeg er fra askim. har ei datter på 2år.. du??
Heidi med to gutter + spire Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 akkurat flyttet til Askim:)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ser at du bor på Oppegård:) kommer selv fra Kolbotn
Tess30 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 e nettopp fløtta hit tell askim fra oppgård, har glemt å endre det:) du åsså e nettopp fløtta hit? korr gammel e lucas alecander da?
Tess30 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 har ei datter på 10 mnd. nettopp fløtta tell askim. kjenne ingen, så det hadde vært koseli å bli kjent me nån her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå