Gå til innhold

bekymret


venternr3,26.juni08

Anbefalte innlegg

ble litt bekymret i går.

var litt blod på papiret når jeg tørket meg etter at jeg hadde vært på do.....

har jeg grunn til å være bekymret.....?

*snuffs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! forstår din bekymring,men dette kommer til å gå fint. Hvis du får flere blødninger, så t kontakt med lege, kanskje du kan ta UL.

Hvor langt er du på vei? Det sies at det ikke er unaturlig å blø litt, men hold deg i ro hvis det skjer og så håper vi på det beste. Blødninger kan også komme i etterkant av sex, uten at det er farlig! Håper dette hjelper. Lykke til videre også håper jeg at det går bra med deg og den lille spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg! Det er forholdsvis vanlig med små blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Ofte rester etter embryoet som fester seg. Jeg hadde farget utflod i over en uke (ca. uke 5) og blødning en dag. Har nå vært på ultralyd og fikk se et hjerte som slo! Jeg forstår din bekymring, men forsøk og ta livet med ro. Ikke sex og tunge løft eller trening hvis du har blødninger (fikk jeg beskjed om) Hvis det ikke gir seg eller blir mer kan du jo spørre om legen kan ta en vaginal ultralyd på deg. Hvis du er 6 uker på vei, eller mer kan de som oftest se hjerteslag fra dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...