kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 ..sier jeg som regel. Innerst inne bekymrer jeg meg allikevel og er så glad for at jeg ikke har gått opp mye... Jeg har kjøpt sjokolade kake og skal bake bare for å spise i kveld. Det pleier jeg aldri å gjøre. Unner meg aldri slike ting fordi jeg kan legge på meg- gravid eller ikke... Nå sitter jeg med verdens svarteste samvittighet og kakeblandingen står klar på benken... FAEN, kan man ikke bare nyte det??? Jeg husker ikke sist jeg bakte kake hjemme. Kan dere ikke si at jeg skal kose meg... det er bare tre måneder igjen, så kan jeg fortsette joggingen.. Sorry alle sammen, vet det ikke er nødvendig å være hysterisk. Men allikevel..
Gjest mphs Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kan si at du skal kose deg. Det er ikke den kaken du spiser av og til du vil legge på deg av, men om du hadde spist hver dag. Len deg tilbake i sofaen og nyt kaken, kanskje noe bra på tv også)
Buick Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Kos deg du! Snart er du fit for fight til å jobbe med kroppen igjen, så då renn nok kg av skal du sjå
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 JHAAAAAAAAAAAAAAAA:) :) he he he! At det går an. Takk jenter, beklager et rimelig tullete innlegg. men svarene deres hjalp meg veldig:) Klem til dere fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå