Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Helt vanlige legoklosser, ikke byggesett/tema-lego av no' slag - bare enkle klosser. Jeg trenger temmelig mange. Hvor får man det billigst?
Piipii Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Du får kjøpt sånne kasser med de i lekebutikker.
Dronningen! Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Smart-club har billige klosser.... Du mener rene, enkle klosser?
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ja. Store mengder. Vi skal bygge på huset. Neida, men store mengder. At de har lego i lekebutikker vet jeg, men sånn fremfor å rote rundt i hundre butikker og sjekke priser - kan ikke noen som faktisk liker å rote rundt i butikker fortelle meg hvor jeg får kjøpt dem billigst mulig, eller i hvert fall ganske billig? Jeg lover å smile virtuelt innyndende og kysse deres tær (nok en gang virtuelt).
Dronningen! Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Coop er billigst i forhold til lekebutikker, smartclub har tilbud noen ganger...... men har du sjekket finn.no? Går å vasker tærne mine jeg:o)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Forresten har du lovt meg klining, da forventer jeg mer enn tær.
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Glemte å presisere at de må være nye, ikke brukte. Tåpelig nok, forsåvidt. Men da sleiker jeg dine tær når du har vasket dem og ser om jeg kan finne en litt livat og bugnende Coop-butikk one of these days. Takketakk, som M sier.
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Mer enn? Mener du nu å si at du i utgangspunktet mener klining har noe som helst med tær å gjøre? I så fall trekker jeg alt tilbake og kliner med doppler i stedet.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Brukte en del tid å lete etter vanlige klosser. Fant vel ut at det koster nesten det samme overalt, og tenkte å vente til salg. Endte opp med ebay. Kjøpte en stor kasse brukte klosser og figurer. Det var igrunnen figurer jeg leita etter i butikken, men en får ikke kjøpe figurer lenger. Kosta 250 kr + frakt. Kasta det i oppvaksmaskinen.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Nei, klining har ikke noe med tær å gjøre, så mitt poeng var utelukkende at du slipper ikke unna med litt tåfikling. Du kan forøvrig godt kline med Doppler også, jeg er ikke eiesyk.
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Foretrekker nok klining foran tåfikling i de aller fleste tilfeller. Alle, faktisk. Tror jeg. Kommer ikke på noen overbevisende eksemper på det motsatte. Doppler er på gli, det er jeg sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå