flashdancepants Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vi planlegger tur til USA når snupp er 10 måneder; det er ca. 10 timer m/ fly en vei. Noen som har erfaring med lange flyreiser og småbarn? Burde man amme eller ikke, hvordan skal man ta seg av babyen om bord etc.?
TurangaLeela Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg anbefaler det ikke. Det er ikke selve flyreisen som er problemet, det er all ventingen utenom og mellomlandinger. Jeg ammet, og det er jeg glad for, han sovna ved puppen. Han var 11 mnd forresten. Ellers er det jo varmen, min sønn reagerte veldig. Veldig travel tur, var jo selvfølgelig positivt også. Så anb. jeg dere å være to, men jeg regner med mannen/faren er med.
firemerkersmør Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Når vi fløy med Tassen 11 mnd var det værste på flyet. Han ville krabbe rundt og utforske. Han var en mark, og ville ned, snakke med andre mm. ikke å anbefale nei. Jeg var utslitt etter 3 timer
flashdancepants Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar, begge to. Vi skal være to ja. Der ikke så varmt dit vi skal, og bare en mellomlanding. Veldig usikker, og det kommer jo sikkert an på hvordan hun er da også... Flere?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Vi dro til USA når jenta vår var 9-10 mnd, gikk helt fint det. Vi hadde to mellomlandinger. Var selvfølgelig sliten, men vi innstilte oss på at det er en lang flytur. Jeg ammet når vi dro på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå