Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Er det like bra som de man får i barnebutikker og hos nøstebarn? Tenker sånn i forhold til allergi og sånn...
Maria-B Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Det er veldig langragga i forhold, men greit nok til å ha i lekegrinda vil jeg tro, det jeg skal bruke mitt til. Skal nok kjøpe ett korthåret på en barnebutikk til å ha i vugge/vogn.
3 har blitt 4 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 De har fått korthåra på ikea nå..samme prisen!
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Pia vår som straks blir 3 uker har et fra Ikea i sengen. I vognen og vuggen har hun fra babybutikk. Mulig det er tilfeldig; men hun sovner hele natten i sengen, mens hun ikke liker å ligge i de to andre. Vi synest hvertfall at det fra Ikea fungerer godt Så langt...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ligger hun rett på den i sengen eller har dere laken over?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte et grått lammeskinn fra Ikea for ikke så lenge siden, og tenkte jeg skulle ha det i vogna til tulla på 2 år. Jeg så for meg at dette ville bli finere og ikke så fort se svart ut. Men da jeg kom hjem og la det i vogna, så det ikke pent ut i det hele tatt, det så rett og slett kjedelig og fælt ut... Så jeg må nok ha et lyst skinn... Vet noen av dere om det er mulig å få byttet sånne skinn på Ikea?? Jeg har ikke brukt det, men så har det jo ingen embalasje eller no, så defor er jeg usikker om de tillater bytting av slike varer?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Vi brukte det langhåra til vesla vår. Kjempefornøyd med et. Satser på å kjøpe det korthåra til nestemann, selv om det ikke har spilt noen rolle her. Vi har brukt laken over vi da.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Skulle bare si at Ikea har bytterett på alle varer i lang tid etter kjøp, dersom du har på lappen fra Ikea (står gjerne et stort klistremerke under). Jeg har til og med byttet uten kvittering men da kun fått tilgodelapp (som jo alltid kan komme godt med til noe:)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Takkk for svar! Da tar jeg det med meg neste gang jeg skal på Ikea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå