Gå til innhold

Lammeskinn fra ikea

Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det like bra som de man får i barnebutikker og hos nøstebarn?

Tenker sånn i forhold til allergi og sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig langragga i forhold, men greit nok til å ha i lekegrinda vil jeg tro, det jeg skal bruke mitt til. Skal nok kjøpe ett korthåret på en barnebutikk til å ha i vugge/vogn.

Skrevet

De har fått korthåra på ikea nå..samme prisen!

Skrevet

Pia vår som straks blir 3 uker har et fra Ikea i sengen.

I vognen og vuggen har hun fra babybutikk.

Mulig det er tilfeldig; men hun sovner hele natten i sengen, mens hun ikke liker å ligge i de to andre.

Vi synest hvertfall at det fra Ikea fungerer godt :) Så langt...

Skrevet

Ligger hun rett på den i sengen eller har dere laken over?

Skrevet

Jeg kjøpte et grått lammeskinn fra Ikea for ikke så lenge siden, og tenkte jeg skulle ha det i vogna til tulla på 2 år. Jeg så for meg at dette ville bli finere og ikke så fort se svart ut.

Men da jeg kom hjem og la det i vogna, så det ikke pent ut i det hele tatt, det så rett og slett kjedelig og fælt ut... Så jeg må nok ha et lyst skinn...

Vet noen av dere om det er mulig å få byttet sånne skinn på Ikea?? Jeg har ikke brukt det, men så har det jo ingen embalasje eller no, så defor er jeg usikker om de tillater bytting av slike varer?

Skrevet

Vi brukte det langhåra til vesla vår. Kjempefornøyd med et. Satser på å kjøpe det korthåra til nestemann, selv om det ikke har spilt noen rolle her. Vi har brukt laken over vi da.

Skrevet

Skulle bare si at Ikea har bytterett på alle varer i lang tid etter kjøp, dersom du har på lappen fra Ikea (står gjerne et stort klistremerke under).

Jeg har til og med byttet uten kvittering men da kun fått tilgodelapp (som jo alltid kan komme godt med til noe:)

Skrevet

Takkk for svar!

Da tar jeg det med meg neste gang jeg skal på Ikea :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...