Gå til innhold

Noken med termin i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å få en baby tidlig på året:) men korleis kjem eg til å sjå ut etter all den julematen? hmm! vel, lurte egentlig bere på om d va noken andre som skal ha i januar og tenke litt på denne jula? og har noken andre tanka rundt januarbabissen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde først termin den 4. januar, men er nå satt til den 16. januar, så julamaten får litt tid på seg til å synke ned ;-p Jeg og sambo driver å skal kjøpe oss hus, så det blir nok veeeldig travelt nå frem til jul, og blir ikka mange gavene fra oss siden pengene bør brukes fornuftig nå =)

Skrevet

jeg har termin 5 januar=) skal feire jula hos svigers så det blir spennende *s*

Skrevet

Har termin 17. januar. Skal kose oss hos mine foreldre med god mat og hygge i jula:) ååå som jeg gleder meg til jul;)

Skrevet

Jeg har termin 2.januar. Dette blir siste jula jeg og sambo feirer hver for oss, hvis ikke lillegutt har planer om å komme før jul da. Gleder meg som et lite barn til jul i år, uten noen spesiell grunn egentlig:)

Skrevet

har termin med nr.2 den 7.januar men mulig keisersnitt og da blir det i slutten av desember tenker jeg,ellers er førstemann født 21.januar og det der med julematen er ingenting å bekymre seg for,spiste som en gal da jeg gikk med førstemann i jula-03 og la ikke på meg mer av den grunn,man skal jo nyte graviditeten og jula så hvorfor all hysteriet ;)

Skrevet

Jeg har termin 4. januar. Håper virkelig at jeg ikke føder før termin, er lite lysten på å føde i julen, da vil jeg helst være hjemme med mannen min og sønnen vår på snart 2 år!!

Skrevet

Har termin med nr.2 den 3.januar.Skal ta alt veldig med ro i og før jul.....i håp om at den lille kommer i det nye året:-)

Skrevet

Har termin 16 jan og venter barn nr.1. Skal også ta det med ro i håp om at det går til nyåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...