Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 http://www.emmaljunga-rus.ru/index.html?action=image&picture_id=3308 akkurat samme vogn og farge =)
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 kjempefin=) =)men fargen hadde ikke jeg tørt nei...vises ganske godt viss man får søle og skitt på..hadde hatt helt panikk jeg .har svart simo kombi jeg da...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Den var fin :-) Vi har også Emmaljunga vogn, og synes den virker veldig bra! Litt eldre verson vi da, siden vi har arvet den. Hvilket land har du forresten bestillt fra? Pris?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Kjøpte den på Rudo på Grønland..Den heter emmaljunga smart duo kombi og koster 5490,- komplett med sportsvogndel, stellebag og vognpose fargen er kensington. jeg er såå lei mørke farger, derfor valgte jeg lys farge..trekket kan jo fint vaskes så det går nok fint
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 oisann, det var rimelig!! Skal kjøpe ny kalesje til vår vogn vi, så blir den så god som ny :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ja i forhold til emmaljunga duo edge som koster nærmere 7-8000kr, er det rimelig..men er fortsatt myye penger får en vogn..men er ikke vi som betaler heldigvis..men følger jo med vognpose og stellebag så det blir bra
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Ja man trenger jo absolutt ikke splitter ny vogn
smackazz Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 har oxo emmaljunga..emmaljunga smart duo, elsker den!! <3
Vårenzia Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Har du sjekka pris på kalesj? Simo sin koster 2000!!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Vårenzia. Emmaljunga sin koster rundt 1000 kr om jeg ikke husker helt feil..? Nå ble jeg usikker selv her, men mener at ekspeditøren sa 1000 ja..
prinsesse.vet.ikke.020108 Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 hmmm vet at dette kanskje er litt rart spm?men skal ha samme vognen selv,den skal stå i kjelleren på rudo på grønnland,men jeg satte den av for 4 mnd siden,og da fikk jeg beskjed om at det var den siste og di kom ikke til å lage flere i den fargen kensington,så defor måtte jeg sette den av,luerer bare på åssen du fikk tak i din,hehe leste inlegget dtt i går,hadde mareritt i natt om at når jeg skulle hente vonga var den borte hehe?litt sært kanskje,men det er den fineste vognen jeg noen gang har sett klem
Smulen&Skalken Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 ÅHH så utrolig fin vogn! Går det ikke ann å få tak i den andre plasser? Fikk veldig lyst på den vogna, men jeg må si jeg er litt skeptisk med tanke på drit og møkk som vil synes godt...
2 prinser og en prinsesse Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 har faktisk lik vogn bare min eg svart.. kjøpe mi i danmark 5000
Athravil Skrevet 25. oktober 2007 #15 Skrevet 25. oktober 2007 Prinsesse.vet.ikke: da jeg bestilte min Emmaljunga City Cross og betalte depositum så stod det i betingelsen at de oppbevarte vogna i tre måneder etter ankomst i butikken, var den ikke hentet innen det stod butikken fritt til å selge vogna videre, dette var Rudo i Ullevålsveien. Så om du ikke har kontrakt på hvor lenge de skulle holde av vogna for deg så kan du ha risikert at de nå selger den videre. Kanskje lurt å ringe/stikke innom og bekrefte at du skal ha vogna og da sjekke om den fortsatt er der?
prinsesse.vet.ikke.020108 Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 har sånn kontrakt,vi avtalte at den skulle hentes i desember di sa også at det ikke var noe å tenke på den kunne stå der i 10 år hvis det var det jeg ønsket bare jeg betalte depositum,men skal ringe dem i dag.var først på rudo i ullevåls veien men der var di utsolgt,så di ringte grønland for meg,utrolig trist hvis den er borte,hmmm kan jo hende at dem hadde flere og at di bare lurte meg hehe.. men skal finne det ut nå.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 hva????? shiiit.....Jeg var der 25.08 og betalte depositum og alt..vogna skulle stå å vente på lageret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå