stratosen_er mamma_ Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Snart klart for testing nå kjenner du noe eller??? er litt rart for meg å tenke på for om jeg blir gravid denne pp så får jeg termin 3-4dager etter min første termin...(den var 22.juli i år) så d er litt merkelig synes jeg..og så håper jeg på d noen sier at man ka bli lettere gravid noen mnd enn andre...så får vi se.. har fått den jobben som jeg muligens snakka om da..så etter jul blir d bare dagvakter..så d blir spennende...gruer meg litt da men håper at d går bra..og håper at jeg blir gravid snart...men jeg stresser ikke...er jo litt greit at jeg får kommet meg litt inn i den nye jobben...(er bare et vikariat, så sånn sett burde jeg vel venta litt til med å bli gravid...men her venter man ikke altså...hehe) håper d klaffer for deg snart.. klem:)
Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hei:) Gratulerer såååå masse med ny jobb:) så gøy da:) ja det er alltid litt skummelt å begynne i ny jobb,men det går fint vettu. Fint at du klarer å slappe av litt å tenke på noe annet,da sitter nok spiren raskere skal du se. Jeg har ikm om 2 dager,og tok en test i dag...men ikke mye å rope hurra for..den var like blank som vanlig..og jeg som har slappet av denne mnd,menere en hva jeg pleier...jeg blir seriøst snart gal.den skuffelsen vær mnd..orker snart ikke mere..huff. klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 ja..jeg er jo ikke mer enn 24 år og skal vere avd.leder på en avdeling med ca 15pasienter og ansvar for personalet osv..så er skummelt ja... nå skal vi på hotellweekend neste helg...(blir vel rundt EL) og så skal vi til paris når jeg har ikm igjen..så jeg håper virkelig at vi får noe å feire i paris... når får dere svar på de prøvene da???merkelige greier at dere ikke blir gravide snart...jeg føler at jeg stresser og jeg var jo gravid i mai sist..er jo ikke mer enn 5mnd siden selv om jeg mista så har jeg vertfall sett to positive tester...i nov i fjor og i mai i år...så håper på at vi begge får pos test snart...når så jeg deg gravid ??husker du det...føler meg litt blokkert i dag så får ikke opp så mye.... sender deg en god klem...kanskje denne pp blir vår pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå