Gå til innhold

da har jeg lagt ut 3 d bildene mine:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper det går an å se dem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de var jo kjempefine, åååå som jeg gleder meg til jeg skal i uke 29+1

hvilken uke er disse tatt i?

Skrevet

de er tatt i uke 22! ser liksom så ferdige ut på så kort tid. utrolig.. kjekt med slike bilder.

Skrevet

Så fine og klare bilder! jeg gleder meg til vi skal på 3D , det er neste torsdag på Balderlinikken i oslo. Da er jeg i min uke 27! Så de kjønn tydelig på ul?? Vi har fra før av fått vite at det blir ei jente, men vil jo gjerne få bekreftet det da... Har to gutter fra før av! Samme hva det blir, men du skjønner nok hva jeg mener...

Skrevet

så fine di var :)

hvor var du henn å tok 3d?

Skrevet

utrolig lett å se kjønnet ja. ser det egentlig før jordmor eller lege sier det, men det er kanskje lettere for oss selv å se når det gjelder gutter! tvi tvi til alle som skal se babyene deres, det er kjempemorsomt og fasinerende! snakke om å forelske seg....

Skrevet

jeg tok 3d hos Bergh, madla i stavanger:-)

Skrevet

var det privat eller ?

Skrevet

det er privatpraktiserende lege men det er der jeg går på svangerskapskontroller. og derfor betaler jeg ingenting. greit det! hehe

Skrevet

Kjempefine bilder! Jeg skal på 3D ultralyd om en uke. Gleder meg ennå mere nå :)

Skrevet

hm...e nok ikkje så smart eg, for eg finne ikkje bildene din!!!

men har veldig lyst å sjå de.

ska på 3D på mandag,e då 27+4=)

Skrevet

Klikk på "mine bilder" på siden hennes. Flotte tvillinger! :-) veldig bra bilder.

Skrevet

gå inn på nicket mitt (juhuuu) og inn på mine bilder. (en firkant)....

Skrevet

Bildene er kjempefine!!!! :) Det er helt rart å tenke på at de bare er i 22 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...