Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hvordaan skal jeg gå fram når jeg skal fjerne noen sting? tenkte å gjøre det selv, men har klipt i tråden å styret litt. Er det bare dra den ut? Knutene klarer jeg ikke å klippe av. Noen råd?
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Du holder i den ene enden med en pinsett hvis du har det. Tråden skal klippes slik at den delen som har vært på utsiden ikke blir dratt igjennom huden på innsiden. Fatter du?
veldigfrustrertfrue Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Du holder i knuten med en pinsett, så klipper du tråden helt inn med huden og drar... Om det er enkle sting da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå