Enliiitentil? Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Ergret meg litt over at voksiposen er for varm nå på tidlig-høsten... sååå, lur som jeg er, gikk jeg for å finne stoff + en tynn tyne til å legge inni og sy en selv. MEN så fant jeg noe som var genialt! En knallrosa voksen sovepose (nedsatt fra 400 til 80 kr på JYSK)... den beholdt jeg nederste delen på, så klipte jeg den opp ca 120 cm lang, altså klippet av øverste delen (den avrundede) og lagde en ny avrunding på baby-soveposen. Øverst på original-posen var det en snøringsdel som jeg spretta av og sydde på babyposen. Hvis noen skjønte dette, så ble det tilslutt en miniatyr sovepose som tåler minus 5 grader. Glidelåsen klippet jeg rett av og sydde sånn at den ikke hopper ut av sporet sitt. Vognpose til 80 kr + litt syjobb:-)
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Oj, det var lurt ja:o) Syns jeg ikke kan sy om det så stod om livet...:o/
meg & to små vampyrer Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Man må kanskje ha symskin og teft for å få til dette? Hørtes ut som en fin ide forresten. Kunne ønske jeg fikk til slikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå