Gå til innhold

Jeg er så MØKK lei CERAZETTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen, mensen, spotting hele veien... i 2 mnd har jeg brukt de... ikke husker jeg å ta de til ca riktig tidspunkt heller. Pokker! Ikke bare det men så må jeg bruke bind i lange perioder = sopp! ååå...grrr

Hva annet kan man bruke da? Kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok dempå kvelden da jeg skulle legge meg, varierte jo litt i tid - og skulle jeg ut, tok jeg dem før jeg dro ut.. Ha aldri hatt mensen omtrent jeg mens jeg gikk på dem... Så vi reagerer nok forskjellige på dem ja..

Skrevet

Blæh, Fru HottenTott;-)

Skrevet

etter 3 mnd på cerazette MED mensen hele veien kastet jeg dem rett i søpla....

Skrevet

Gjett hva jeg straks gjør...:/ Men hva skal en bruke da..........................

Skrevet

Skriver under på dette. Jeg brukte de i en måned, og blødde konstant i en måned MYE mer enn vanlig mens HVER dag. Synes det var 100 ganger verre enn renselsen etter fødsel. Nå skal jeg få kobberspiral om to uker. Blir spennende å se hvordan det funker, slipper jo også da å huske å ta piller hver dag.

Skrevet

Det er jo 12 timers glemmetid på cerazette....:) jeg måtte ta di på morgenen for da hadde jeg lissom hele dagen på å "huske" de..

Skrevet

var dritt lei cerazette jeg oxo.blødde mye i 8 uker jeg,konstant hele tiden.+at jeg ble så jævlig utålmodig og forbanna.. så de funket ikke for meg nei.. nå har jeg vanlig spiral(u/hormoner) å d funker ganske greit syns jeg,er fornøyd ennå iallefall.kostet kunn 250 kr oxo, å da kan jeg ha d opptil 6 år:)

Skrevet

Jeg også blødde, blødde, blødde. S YPPERLIG prevensjon hvertfall, ha ha!

Fra spøk til revolver, vi måtte bruke kondom. Og nå har jeg fått p-piller pga ferdig med amming.

Skrevet

Jepp, samme problem her, holdt bare ut i 7 uker, ble sår og klam av å bruke bind hele tiden. Møkkapille. Valgmulighetene for en som ammer er vel kondom, spiral, hoppeavisvingen og sikre perioder (og flere av disse kan resultere i ny graviditet før man vet ordet av det!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...