Gå til innhold

modningsakupunktur - pos. erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker å å komme i gang med dette de siste ukene før termin, men usikker på om det er verdt bryet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om flere m god erfaring! starta m det selv i uke 35, og selve modninga i uke 37. etter to behandlinger er bekkenet mitt iallefall smertefritt igjen!

det er også en studie som viser at åpningsfasen blir kortere, og det er ikke meg imot! ;)

skader iallefall ikke å prøve!

spurte akupuntørem min om mange av hennes klienter gikk på overtid, og hun svarte at de skjeldent gikk mer enn 3-4 dager over! mange fikk litt før termin også!

min akupunktør er iallefall veldig erfaren, og har full kontroll på hva hun gjør! ville kansje vært mer skeptisk til en jordmor som ikke er like erfaren, for å si det sånn! så bor du i oslo-området, ta turen til majorstua (klinikk fjeld!)

har termin om to uker, kan gi beskjed da, om modninga hjapl!! ;)

Skrevet

Riene mine stoppet opp og jeg fikk på formiddagen.

Fødte samme kveld.

Da var jeg 4 dager på overtid.

Skrevet

Jeg fikk mod.akupunktur et par dager i uka siste 3-4 ukene, og må vel si at det ikke funka på meg. Jeg gikk åtte dager over termin, fødselen varte i 17 timer, pressa i over 1 time.

Jeg har stor tro på akupunktur, men akkurat den modingsakupunkturen kommer je gtil å stå over neste gang.

Skrevet

Jeg har gått til modningsakupunktur, og ble kvitt smertene i bekkenet. Det hjalp veldig godt for det. Aner jo ikke om det hjelper på overtiden ettersom jeg har en dag igjen til termin. Eller 4 timer... :/

Tror ikke jeg går flere ganger da jeg regner med at baby kommer når den er klar, og at det sikkert har virket om det virker allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...