wirre;o) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Mamma lurte på hva hun skulle putte under juletreet til oss i år.. og jeg aner virkelig ikke..... Hmmm... det er ille. Å ikke ønske seg noe... Det sier noe om forbruket her i huset...
Enliiitentil? Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Huff ja, det er akkurat det, man har jo alt... og når man er i butikken så er det liksom noe man MÅ ha da og. Men å ønske seg noe... Jeg ønsker meg: -rød leppestift -kunstige planter -abbonnement på et eller annet ukeblad -fin genser -sort undertøy -nye vintersko -kopphåndklær -gavekort på HM -gavekort på rema1000, kiwi, prix osv. Evt penger -nytt kjøkken (er i gang)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 ønsker meg kaffe trakter, printer, bøker, hudpleie ting, tarot kort og sikkert mye mer
Diva Muffin Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ønsker meg en håndholdt støvsuger, brødbakemaskin, ullsokker, regnjakke, ecco-sko, dermalogica climtate control og blir kjempeglad for bøker, mat/drikke og hjemmelagde ting! Ikke alltid så lett å vite hva man skal ønske seg, og det blir ofte litt dyre ting. Forventer ikke at noen skal kjøpe et par sko til 1400 kr, men det er vel lov å drømme?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hmm, vi ønsker oss: - ny lampe til å ha over spisestua ( og det får vi av min farmor) - gavekort på Skeida, Ikea og sånne ting - Langrennski, staver og sko - hmm hva mer da..
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Du kan få kjøpe brødbakemaskinen min. Brukt to ganger! Fikk til jul i fjor. Ønsket meg bare det... så feil kan man ta.. Gavekort gir vi ikke til hverandre.. Og klart hjemmestrikkede ullsokker og julebakst og sånne ting det ønsker jeg meg! Men ikke fra mamma eller fra wirremann liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå