Gå til innhold

merkelige følelser nå d nerme seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann ville bare skrive litt jeg også....før har jeg vert sykemeld flere mnd i svangerskapet men først da permisjonen begynte ble jeg faktisk av en merkelig grunn bedre i bekkenet.Har hatt store problemer med å i det heletatt stå oppreist-mn nå har jeg gått lange turer stille og rolig 3 dager på rad.-......grunnen til at jeg ville skrive var også for å fortelle at selv om jeg ikke er så alt for kjempe sliten er jeg trett inni meg en plass, jeg er lett irritabel og kjenner trang for å gråte selv ved den minste kommentaren.å slik har det ishe vert før.Jeg er lei av å ikke vite noe om kortid det hele startet får panikk med tanken på at det kan skje når som helst.Tror liksom ikke på det at JEG Skal føde!?

vil så inderlig vite om jeg kommer til å få før termin eller etter termin!?trenger ingen eksakt dato bare det at jeg føler alt står litt stille og det virker sååååå leeeenge til fordi det jeg kjenner er lite....

Trolig et ganske kjedelig innlegg men d va litt godt å få det ut liksom...mye som sviver i topplåget nå det nerme seg hvordan har dere det!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du....går nå her å tråkker jeg og ;o) Men kjenner meg ganske bra faktisk selv om jeg jo funderer på de samme tingene som deg. Ganske vanlig tror jeg. Føles uvirkelig at det skal komme en baby ut av meg, og at jeg ikke vet når det skal skje er både spennende og en utfordring for psyken!

Merker at jo mer det nærmer seg jo mer gleder jeg meg egentlig til fødselen. 17 dager igjen nå og det går jo kjempefort. Så får man bare ta overtiden om det skulle bli sånn for meg. Synes det var sååå godt å komme ut i permisjon og gjøre alt i mitt eget tempo.

Selv om noen dager er kjipe, er jeg nå på slutten ved bedre mot enn innimellom tidligere i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...