Gå til innhold

Jeg spyr!!! Er drittlei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanvittig møkkalei at jeg kan ikke få sagt det engang! Lei av hva? Lei av alt!!

Er det noe som heter svangerskapsdepresjon????

Har lyst å be hele verden ryke og reise! Piss potte sur og ingenting gleder meg overhodet.

Fy faen for et liv! Hjemme hele dagen, sykemeldt fra jobben, sure unger, en mann som elsker å se på tv, er så lei så lei så lei.

Sorry, måtte få ut litt steam :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er så enig med deg ....er dritt lei jeg og....barna maser hele dagen ...mannen holder på med bil bil bil .... hele dagen og når han kommer hjem da er jeg sur liksom...han gidder ikke å delta en gang i svangerskapet...deltar på sitt vis sier han...jo takk ...

Skrevet

godt vi står sammen her da ;) At det ikke bare er meg som holder på å tørne, hehe.

Det er noe skikkelig dritt av og til!!

Skrevet

Ver egoistisk om du kan og gjer noko som gleder og behagar deg, så kan mannen passe ungane ei stund:) Viktig at vi kan få skjemme oss sjølve litt vekk når vi har dagar som dette:)

Skrevet

Enig med Buick!

Gjør noe gøy! Noe bare for deg selv.

Jeg dro på shopping i dag. Kjøpte meg nye sko, ny veske, ny bukse og topp og nytt smykke. Var på kafe sammen med ei venninde og kosa meg med kaffe latte og kake! En herlig dag! :-)))

Skrevet

Kan jeg få skrive under på den eller. FY FAEN så lei jeg er. Går snart å smeller hode i veggen. Er faen så kvalm hele dagen, og spyr hver dag. Har vært sånn nå i åtte uker. Blir sliten av alt og alle, og jo mere kvalm jeg er jo surere og mindre involvert er kjæresten min!!!!! Kjenner jeg holder på å klikke fullstendig her nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

I går klarte jeg ikke tenke annet enn "jeg fatter ikke at så mange orker å få flere barn". Måtte smile litt av meg selv, men dette er virkelig ikke bare-bare når det står på. Tok en tur til legen og fikk en sykemelding i dag... Det er lov å være lei selv om vi egentlig vil dette og selv om vi vet det går over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...