Gå til innhold

Nozinan, noen med erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå tilbake etter noen dager på sykehus. Der fikk jeg en resept på Nozinan. Har i noen måneder brukt aporex og paralgin forte, men nozinan skulle visst være bedre.

 

La meg i går kveld, og tok en tablett. Sov til kl 11 i dag, og har nå sovet 3 timer! Er dette vanlig? Føler meg skikkelig trøtt og groggy... Vil egentlig bare sove. Men kanskje det som er poenget med medisinene, at jeg skal få slappet av litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nozinan en gang da jeg var på sykehus. Ble veldig trøtt og tung i kroppen av den. Men tror jeg fikk for høy dose i forhold til min kroppsvekt. Men var ikke gravid da. Er sikkert meningen at du skal få slappet av og hvilt deg litt ja :) uansett så virker medisinene forskjellig fra person til person.

Skrevet

Jepp jeg fikk utskrevet nozinan for å sove på i tiden før jeg blei gravid.

Tok tre stk en times tid hver kveld før jeg skulle sove.

 

En blir veldig døsen av de ja, spesielt når man ikke er vant til de. Så dette er helt normalt ja. Tar noen dager før kroppen venner seg til det vil jeg tro:)

Skrevet

Er det okey å bruke nozinan mens en er gravid foresten?

Har netter da jeg aldri får sove og blir så sliten av det (en sjelden gang, ikke snakk om hver dag)

Har nozinan liggende fra før gravidteten se.

Skrevet

Ja, er visst eneste avslapnings / sovetablett som gis til gravide. Det jeg brukte før var vanlig smertestillende. Men sov er så dårlig pga masse smerter, så nozinan skulle visst hjelpe meg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...