Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er nå tilbake etter noen dager på sykehus. Der fikk jeg en resept på Nozinan. Har i noen måneder brukt aporex og paralgin forte, men nozinan skulle visst være bedre. La meg i går kveld, og tok en tablett. Sov til kl 11 i dag, og har nå sovet 3 timer! Er dette vanlig? Føler meg skikkelig trøtt og groggy... Vil egentlig bare sove. Men kanskje det som er poenget med medisinene, at jeg skal få slappet av litt...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Fikk nozinan en gang da jeg var på sykehus. Ble veldig trøtt og tung i kroppen av den. Men tror jeg fikk for høy dose i forhold til min kroppsvekt. Men var ikke gravid da. Er sikkert meningen at du skal få slappet av og hvilt deg litt ja uansett så virker medisinene forskjellig fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jepp jeg fikk utskrevet nozinan for å sove på i tiden før jeg blei gravid. Tok tre stk en times tid hver kveld før jeg skulle sove. En blir veldig døsen av de ja, spesielt når man ikke er vant til de. Så dette er helt normalt ja. Tar noen dager før kroppen venner seg til det vil jeg tro:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Er det okey å bruke nozinan mens en er gravid foresten? Har netter da jeg aldri får sove og blir så sliten av det (en sjelden gang, ikke snakk om hver dag) Har nozinan liggende fra før gravidteten se.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, er visst eneste avslapnings / sovetablett som gis til gravide. Det jeg brukte før var vanlig smertestillende. Men sov er så dårlig pga masse smerter, så nozinan skulle visst hjelpe meg bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå