Gå til innhold

Blir vi veldig selvsentrerte på slutten av graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gravide i 9 måneder og noen av oss har kanskje forsøkt å bli gravide i mange år. Men når det nærmer seg termin blir vi kanskje alt for fokusert på at vi ikke "klarer" å vente lenger og det å gå noen dager over termindato virker urimelig.

Kanskje lurt å vende blikket litt utover, glede seg over at man i det hele tatt er gravid og også tenke på litt andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang. selvssentrerte... JA! Vi lever vel i en egen boble, der alt består av graviditet, fødsel og ting og tang til den lille..... Men deilig det da!

Skrevet

Gikk 9 dager over sist, stresset litt med å få han ut frem til terminen. Hadde prøvd i 4 år før jeg ble gravid. Men det rare var at på termin dagen så roet jeg meg helt ned. Da jeg kom hjem fra sykehuset så savnet jeg magen noe enormt. Savnet sparkene. Men det var jo deilig å kunne gå i normale klær igjen.

Nyt tiden så godt dere klarer nå:o)

Skrevet

Utålmodig og selvsentrert blir man ja, men nyt tiden. Selv savnet jeg også magen og sparkene da jeg kom hjem fra føden.

Skrevet

veldig enig!

to uker over termin er ikkeno i den store sammenheng!

skjønner at man blir utålmodig (begynner å blir det selv, og det hjelper ikke på når man får spm nesten daglig om det ikke har skjedd noe) men baby kommer når den er klar og ferdig utviklet!

de som vil ha ut ungen når det ennå er en mnd til termin vil vel ikke ha en prematur baby? det beste for baby er å bli der til den er ferdig.

om man tenker på hvor heldig man er som får sette barn til verden, og hvor godt vi egentlig har det her i lille kalde norge, så blir kanskje den lille ekstra ventetiden ikke så ille..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...