Gå til innhold

ultralyd!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er i dag uke 7+3, var hos legen i går, hun bestilte tidlig ul til meg pga sa i august ville vi se at alt står bra til med denne:) håper det!!!! regner med at jeg får time rundt uke 10, 11. men er det noe man kan se da????? har ikke vært på ul før å vet ikke hva jeg kan forvente??? syns det er litt skummelt også egentlig, men det skal nok gå bra!!! noen som har hatt tidlig ul og er fornøyd med det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,da burde de være istand til å se det..

jeg er 6+5 selv og var på UL nå igår..han så ikke hjertet da fordi det var for tidlig. fikk ny time om en uke..da skulle alt være iorden sa han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hjertene både da jeg var 6+4 og 8+4 - fantastisk :) Siste gangen så jeg også antydning til hodet, armene og kroppen. Neon ganger på privat UL anbefales, i tillegg at det er fantastisk å se blir jeg mer rolig når jeg vet alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ul i uke 6+4 og 7+4 fikk se hjertet begge gangene og legen forklarte hva vi så.... GLED deg....

 

lykke til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i uke 6+0 og fikk se hjertet slå. Ikke alltid man ser det så tidlig, så derfor like greit å vente i noen dager til, Jeg ba om UL fordi jeg var bekymret, og var heldig som fikk se aktivitet! I uke 10,11 skal du nok kunne se mye fint! Gled deg masse, helt utrolig at vi bærer på liv inne i magene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...