LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Flere her som mases hull i hodet om denne saken? Guttongen SKAL HAAAA... Hehe, men finner ikke ut hvor vi få kjøpt. Var på Ringo og spurte, men hun dama var sannelig ikke sikker på hva jeg spurte etter, og det var nok ikke jeg heller sånn egentlig...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hmm...noen som vet hva den heter på norsk da?
klg,2 boys now:) Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 lurer veldig her...hva er det da???
Medium fikk guttebass Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg regner med at det er den største lastebilen Mack fra Cars du snakker om? Eldstegutten her på snart 5 år ønsker seg den såååååå mye! ) Han får den av farmoren sin til bursdagen i november. )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Aner ikke hva det er, men finner det vel ut. Guttongen mener det er en slags bane med noen av bilene på. Menmen, er jo enda 2 mnd til jul! :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 se her.. http://www.toystreetonline.com/dica24memacp.html han har helt rett vettu..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 Ja se der ja! Håper prisen er nogenlunde lik her da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå