Gå til innhold

Er det inn med kvite støveletter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg aldri tatt på meg hvite støvletter, hvis du da mener sånne i skinn for eks?

Skrevet

hm hvorfor ikke? Ja sånne skinnlignende greier... syns det er litt tøft jeg til de rette klærne, men er jo veldig upraktisk med hvite da....

Skrevet

Det vel så tacky som det kan bli ;)

Skrevet

Hvite støvletter kan være kjempefint og classy også. Kommer helt an på kleskombinasjonen!

Skrevet

Fordi jeg enten synes det ser veldig tacky ut eller så synes jeg det ser litt sånn drillpike ut :) synes rett og slett ikke det er pent uansett..

Skrevet

Hvite støvletter er enten drillpike eller billig fnask. Eller også en kombinasjon, imnsho ;)

Skrevet

Joda det syns jeg er stilig! Kult med dongribukser til, spessielt vist det er cowboy boots du sikter til:-)

Skrevet

Oh my god. Jeans og hvite cowboystøvletter? :o

Jeg kunne vært med på en svart/hvitt kombinasjon med litt 60-tallspreg... Men der stopper det.

Skrevet

hm ikke så mange som liker det altså..hehe:) Veit liksom ikke helt hva jeg syns jeg, kjøpte et par i dag, men får liksom ikke helt satt ord på om jeg liker det eller ikke... føler meg kanskje litt sånn "billig" veit ikke... hm... men syns det er litt fint også.... emmm tror jeg leverer de tilbake i mårra jeg:)

Skrevet

Syns hvite støvletter er fine, men syns ikke disse var så fine:-) Men ikke hør på oss, velg selv...

Skrevet

hehe, nei men er ikke helt sikker selv om jeg liker det... :)

Skrevet

Kanskje di egentlig er myyye finere i virkligheten enn på bildet.

Skrevet

:-) syns egenlig skoa er pene jeg, men det er det at di er hvite, tror ikke jeg kommer til og føle meg helt vel med å gå rundt og klakke i hvite sko..heh....:)

Skrevet

har samme sko i svart.fantastisk å gå med:)mange på jobb har de hvite,men det er tynne jenter som går med litt tights og kule kjoler da fungere de synes jeg.men jeg ville ikke hatt de i hvit,mest pga min selvoppfatning av meg selv.men som sagt skoene er nydelig å gå i:)

Skrevet

De var utrolig kule.

Hadde jeg ikke hatt legger som to tynne stilker skulle jeg ha hatt et par jeg også.

Hvite støvletter er som alt mye annet, veldig fint til det rette antrekket.

Skrevet

Kommer helt an på hvor høye dem er og hva de kal brukes til.

For min del må de være lange til låret, og kun brukes "innendørs"

Skrevet

helt grusomme.. det så jo virkelig ut som drill-støvletter med den lave stygge helen også. *grøss*

Skrevet

jeg syns også det ser ut som støvler til drilluniformen :o/ beklager

Skrevet

Så har du meg da.. Synes det er fint jeg. Med det rette antrekket til. Jeg har et par hvite støvletter, litt mer blasse da... Bruker ha de til helt mørke jeans, også har jeg en hvit dressjakke i bred cord. Med en stilig topp inni og skjerf i halsen evt.

Synes det er fint jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...