*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Deilig å være i gang, ja - har tenkt på det lenge, men ikke kjøpt noe før i dag. Tror kanskje det er lettere nå så tidlig, jeg, ift utvalg og sånn - butikkene hadde iallefall at jeg skulle ha;o) Så nå er jeg ferdig med en og nesten ferdig med tre til - og det tok meg bare en times tid;o)
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 Begynt PÅ julegavene, selvsagt;o)
Mille** Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg begynte i helga, kjøpte nye vintersko til snupp i julegave. Har fått tips om ett par til jeg skal kjøpe til, men resten har jeg ikke peilig på hva skal få. ;o(
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vet egentlig got hva jeg skal kjøpe til de fleste, må bare få tid til å gjøre det - så jeg har det forholdsvis enkelt i år;o) Bortsett fra til samboeren min...like vanskelig hvert år + han blir 30 rett før jul i tillegg...skulle ikke vært lov å ha bursdag i desember sier jeg bare...og jvi har mange av de - samboer, hans mor, mamma, venninnen min og så Tobias da;o)
Mille** Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har faktisk ingen som har bursdag i desember, men flere i januar, og det er jo like ille det. Må sette meg ned å lage liste snart, jeg er en stor tilhenger av lister, mannen min pleier å mobbe meg for de. Hehe... ;o)
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, vi har noen i januar og rett etter jul også...lister er bra å ha, det har jeg også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå