Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Brød til baby på 7 mnd, går det greit? Små biter med leverpostei foreksempel..? eventuellt hvor mye kan jeg gi første gang..? Hun har to små tenner nede.
så var vi 4 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 jada bare å gi henne brød start rolig i tilfelle hun får vondt i magen.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Går helt fint. Lag små biter og se hvor mye som går ned. De første gangene vil det si omtrent ingenting:) Er uvant å tygge, må finne ut hvordan det gjøres først
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 tusen takk for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå