Gnuen Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Min kjære lille datter på 2 år har mistet sin elskede bamse! Hun fikk den som nyfødt og har sovet med den i sengen hver eneste natt siden. Hun er utrolig lei seg og leter etter den hele tiden. Håper nå inderlig at noen har en slik bamse og kan tenke seg å selge den til oss! Bamsen er/var i alle fall hvit en gang. Hadde en liten hvit silkesløyfe rundt halsen. Ca 20 cm lang, og veldig myk og god. Kjøpt på en lekebutikk i november 2005 (brio eller ringo). Har lagt ut bilde av den i albumet mitt, så dere kan se den der. Dersom noen har en slik, vær så snill å send meg en mail. adr er [email protected] Stor klem fra
Gnuen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Ligger under Våre album, søk på nicket Gnuen
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 finner heller ikke albumet tror du må legge ut en link til det ja...=)
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 prøv å gå inn på ringo.no å se om de har bamsen der da...stakkars jenta di=/
Gnuen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Merkelig... please prøv denne linken; http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/504341/offset/0
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Bare å gå innpå Våre Album på siden her det, så finner dere det med en gang... har dessverre ikke en slik bamse, men skal lete etter en slik andre plasser... Lykke til.
Gnuen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 har snakket med både ringo og brio, både butikk og sentralt men den har gått ut av sortimentet, og de klarer ikke finne ut hvem som har produsert den. ...er villig til å betale en del for en identisk bamse altså...
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Har heller ikke bamsn men skal spørre litt rundt og dytte denne tråden opp håper noen har denne bamsen så jenta di blir glad igjenn...lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå