Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan har det gått med deg idag........har tenkt så mye på deg! Klem klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for varmen, kjære deg! Det var en sterk og vakker seremoni. Grusomt tungt å følge noen til grav som bare er midt i livet. (Det vet jo du!) Både venninnen min og barna holdt minnetale i kirken. Det var vakker musikk, sterke følelser og fine, oppriktige og sanne ord. Det var fylt til randen både i kirken og til minnestund etterpå... Nå starter for alvor den tunge reisen videre for alle de etterlatte. Jeg skulle ønske jeg kunne ta dem i armene mine og vugge dem helt til alt var godt igjen. Jeg skulle virkelig gjerne ha tatt noen av smertene deres hvis jeg kunne... Føler meg helt tom nå i visshet og ydmykhet over at det jeg føler på bare er blåbær... Det har vært og er fremdeles en tung dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Så godt å høre at det ble en vakker seremoni og at mange deltok, det betyr så mye for dem som er igjen... Den tunge reisen begynner nok nå ja.....du kan være en god støtte bare ved å være der for dem fremover. Tror du sikkert blir en påle for henne og barna, det er ingen tvil om det..... Bare husk å hente inn det du trenger også! En dag av gangen.... Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå