Moyra Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hodet til babyen har vært festet i over 3 uker nå, og den har ligget slik at ryggen og rumpa har ligget på hele min høyre siden av magen, og jeg har hatt daglige spark på den venstre siden av magen. I går var jeg skikkelig i fårlig form.. Var skikkelig uvel i magen og utrolig kvalm, så jeg lå bare og sove nesten hele dagen. Orket ikke noe mat eller drikke. Suttet bare på isbiter.. babyen romsterte litt inni der, men sparket ikke.. Bare slike "bedagelige" rolige bevegelser. På kvelden i går begynte jeg å merke små dytt på min høyre side, og de eneste bevegelsene jeg har kjent siden i går kveld har vært på min høyre siden der hvor ryggen til babyen har vært hele tiden. Vil dette si at den har klart å snu seg etter at hodet sitter som støpt eller er det en annen grunn til dette? Merker jeg bekymrer meg veldig for dette, for sparkene på min venstre side er helt vekk og jeg begynner å savne de... Går i min 40. sv. skapsuke.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 hei hei. er 36+6 i dag og opplever akkurat det samme som deg. Hodet har festet seg og sparkene kommer på den samme siden ( i mitt tilfelle på høyre side) her om dagen merket jeg at alle sparkene hadd flyttet seg til andre siden. Nå i det siste har de kommet tilbake til høyre siden, men flemdeles hender det at jeg faktisk kjenner spark i begge sidene samtidig. tror ikke den snur seg forde, tror kun den organiserer føtterne sine slik at de ligger i forskjellige stillinger. er trangt nå vettu, så kan være at trykket leggen en anna plass. vet ikke noe annet å si til deg enn at jeg opplever det samme, og som sagt er det fremdeles my liv her nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå