Gå til innhold

Slimete utflod etter EL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på når jeg hadde EL, men tror det var rundt den 19-20 oktober. Da hadde vi ubeskyttet sex. Da hadde jeg også litt slimete utflod. Siste mens var 7 oktober. I dag hadde jeg skikkelig seigt slimete utflod igjen.. Trodde den var sånn rundt EL jeg men.. Er vel noe annet dette da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo hende at du ikke hadde el, men kroppen bare forberedte seg på den? og så ble det ikke sluppet noe egg, så derfor prøver kroppen på nytt igjen å starte EL nå?

Hvor lang syklus har du??

Skrevet

Litt uregelmessig. Tror den er på 25-28 dager. Var veldig kort forrige gang i hvertfall.

Skrevet

da kan det jo enten være at det var som jeg skrev over, at krppen din prøvde å forberede seg på EL, men ikke greide det, og derfor prøver igjen, og du får kort lutealfase. Eller så kan det hende at du også ikke får el denne syklusen...det er jo ikke alltid vi får el...

Jeg ville kanskje lest litt på www.pernille.info, der står det masse om eggløsning, lh-stigning, lutealfase, osv...

Du kan jo også kontakte lege...der kan du få testet om du har el, men d tror jeg du må ha prøvd å bli gravid en stund.

Skrevet

ikke meningen å skremme deg med å kontakte lege altså...jeg tror ikk det er nødvendig å kontakte lege før etter en stund..følg med på om dette skjer i hver syklus, temp og test med el-tester, og om du skulle slite med å finne el å bli gravid, så ville jeg kontaktet lege...imidlertid, så ønsker jeg deg lykke til, og håper du finner el og blir gravid=)

Skrevet

Tusen takk for svar. Vi får se. Har to barn fra før, så vi vet vi kan få til. Men er over tre år siden sist, og har slitt med veldig rar og uregelmessig mens ei stund. Har aldri fulgt med på EL og slik, men tar det lang tid, får jeg lese og teste litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...